Hibridni event, uz virtualne evente, odgovor je na sve izazove s kojima smo se susreli u protekle dvije godine. Svojevrsna evolucija event managementa prisilno se dogodila u početku pandemije, a kada se danas osvrnemo na sve neprilike, shvaćamo da smo si stvorili mnoštvo novih prilika za organizaciju evenata i zapravo proširili vidike.
Klasični, odnosno tradicionalni eventi, virtualni eventi ili hibridni eventi? Svaki od nabrojenih ima svoje specifičnosti i mogu se primijeniti ovisno o situaciji, željama i zahtjevima eventa i sudionika koji će mu prisustvovati.
Virtualni eventi pokazali su se kao savršeno rješenje za situacije kada su na snazi ograničenja okupljanja ljudi te svakako, kada umrežavanje nije toliko bitno za sudionike.
Klasični, odnosno tradicionalni eventi su idealno rješenje kada želite organizirati event na kojem neće biti sudionika koji bi mogli imati problema oko putovanja na sam event i sl. Najveći benefit klasičnih evenata je upravo umrežavanje koje često zna biti i primarni cilj organizacije nekog eventa. Druženje tijekom pauze za kavu ili ručka, upoznavanje ljudi s istim interesima, esencijalni je segment klasičnog eventa.
Hibridni event je zapravo miks prethodno navedenih evenata, s elementima klasičnog i virtualnog eventa i u posljednje vrijeme najčešće se organizira upravo ovaj tip. Rotacijske kamere omogućuju snimanje eventa, a streaming nudi opciju praćenja eventa uživo. Današnje tehnologije omogućuju nam da se sudionici online uključuju iz bilo kojeg dijela svijeta kako bi pratili predavanja, a na isti načini i predavači mogu prezentirati svoje prezentacije uživo i sudjelovati u diskusijama, odgovarati na pitanja sudionika koji su fizički na eventu isto kao i sudionici koji online prate predavanja. Kod hibridnih evenata postoji mnogo benefita kada su prilike neizvjesne i možemo očekivati promjene u ograničavanju broja sudionika. Donosimo vam nekoliko benefita koji su međusobno isprepleteni.
-
Veći doseg
Hibridni event može imati veći doseg sudionika. Recimo da želite na svom eventu okupiti sudionike iz cijele Hrvatske ili više stranih zemalja. Najčešće su sudionici eventa zaposleni ljudi kojima je teško uskladiti poslovne obaveze i dolazak na konferenciju ili kongres, posebno ako moraju mnogo vremena utrošiti na putovanje do lokacije eventa. Zato je odlično rješenje ponuditi mogućnost online sudjelovanja na eventu.
-
Veći broj sudionika na eventu
Na hibridnom eventu može sudjelovati puno veći broj ljudi, zbog razloga koji smo ranije naveli, ali i zbog potencijalnih ograničenja prostora u kojem se event organizira. Katkad biste željeli organizirati event na određenoj lokaciji, ali baš na toj lokaciji možda nema dvorane ili hotela s kapacitetom koji vama treba za broj sudionika.
-
Više sponzora
Sve više sponzora prepoznaje važnost hibridnih evenata. Razlog je u korelaciji s prethodno spomenutim benefitima. Naime, mnogi sponzori vide priliku u većem dosegu i većem broju sudionika. Osim toga, sponzori mogu sudjelovati na daljinu i prezentirati svoje proizvode ili usluge, posebno ako se radi o potencijalnim sponzorima iz različitih zemalja udaljenih od lokacije eventa. Katkad je problem putovanja veći od želje za sponzorstvom.
-
Hibridni event i fleksibilnost
I dolazimo do najbitnijeg benefita za event managere, ali i za osobe ili tvrtke koje su ih angažirale. Ako se u nekom trenutku situacija promijeni, uvijek postoji B opcija. Eventi se moraju planirati dosta unaprijed kako bi se na vrijeme sve organiziralo, a danas je zaista teško predvidjeti što će biti za mjesec dana ili pola godine. U slučaju hibridnih evenata, ako dođe do promjene situacije, event se ne mora otkazati. Otkazivanjem eventa gubi se enormna količina novca, gotovo kao da je event bio održan. No, ovdje postoji opcija raspoređivanja broja sudionika koji će fizički prisustvovati i online sudionika prema zahtjevima i prilikama u trenutku.
Za više informacija ili ponudu za organizaciju hibridnih ili klasičnih evenata kontaktirajte nas na mail eventi@avrion.hr ili nam pošaljite upit putem kontakt obrasca.