Web stranice čiji se izgled prilagođava vrsti uređaja na kojem se pregledavaju, nazivaju se responzivne web stranice.
Samim time na uređajima s manjim ekranom, sadržaj web stranice prilagodi se za čitanje u jednom stupcu čime se pomicanjem gore-dolje pregledava sadržaj.
Također izbornik na takvim ekranima se najčešće prikazuje kao tzv. ‘hamburger menu’ :
(izgled tzv. hamburger menu-a koji zbog 3 horizontalne crte podsjeća na hambureger, a prikazuje se na smartphone ili nekim tablet uređajima).
Klasičan izbornik prikazuje se kad web stranicu pregledavate putem računala ili tablet uređaja s visokom razlučivosti:
Zašto je dobro imati responzivnu web stranicu?
Responzivne web stranice je znatno lakše čitati jer je veličina teksta prilagođena ekranu, a fotografije automatski smanjene na potrebnu veličinu. Također Google bolje rangira responzivne web stranice jer je to bitan faktor kako bi se našle na vrhu pretrage. Iz mjeseca u mjesec broj pregleda web stranica s mobilnih uređaja povećava se u odnosu na pregled s računala jer korisnici sve češće koriste mobilne uređaje za čitanje i pretraživanje stranica. U tome svakako ide u prilog i sve veći ekrani i veće razlučivosti na smartphone uređajima pri čemu na ekran stane više sadržaja.
Kako znam je li moja stranica responzivna?
Ako Vam Vaša web stranica na računalu i smartphone-u izgleda identično onda nažalost nije responzivna. Na responzivnoj stranici će se vrlo vjerojatno promijeniti izgled izbornika, tekstovi koju su bili u kolonama ili dodatnom lijevom ili desnom stupcu biti će u samo jednom stupcu, fotografije će biti automatski smanjene na veličinu ekrana.


Da li je moguće običnu web stranicu pretvoriti u responzivnu?
Ovisno u kojoj je tehnologiji web stranica izrađena. Pretvaranje web stranica izrađenih u starijoj tehnologiji u responzivne može biti skuplje nego izrada kompletno novih stranica. Sa svakim klijentom koji ima postojeće web stranice napraviti ćemo analizu i predložiti moguća rješenja i prednosti istih.