IT rješenja za male i srednje tvrtke

nudimo vam

kompletna
IT
rješenja

Kompletna IT rješenja za poslovne korisnike. 25 godina iskustva pri projektiranju informatičkih rješenja. Savjeti i pomoć pri kupnji hardvera i odabiru softvera. Podešavanje pristupa za rad od kuće i minimalizaciju troškova.

Da, volimo surađivati s malim tvrtkama jer ste pouzdani, realni u svojim ulaganjima i prihvaćate savjete pa samim time rastemo uz obostrano zadovoljstvo.

Vjerojatno ste do nas došli putem preporuke nekog od naših klijenata, jer težimo dugoročnom i kvalitetnom odnosu, a ne samo jednokratnoj prodaji opreme.  Rezultat je da imamo klijente od našeg početka u IT-u, tj. 25 godina.  Već tada se naš IT orijentirao prema poslovnom segmentu kako bismo pomogli našim korisnicima pri odabiru IT rješenja za hardver i softver. Našim klijentima možemo ponuditi i ugovorno održavanje računala čime proaktivno brinemo o vašem it sustavu. Više o održavanju računala počitajte ovdje.

Klijentima nudimo i uslugu brzog servisa informatičke opreme u našem Avrion-IT servisu.

koju informatičku opremu posjeduje vaša tvrtka?

Informatička oprema koja se koristi u uredu?

uredsko-stolno-racunalo-5420
HP_EliteBook_1040_G4_notebook

STOLNA ILI PRIJENOSNA RAČUNALA

preferiramo da u uredu koristite stolna, a ne prijenosna računala, naravno u slučaju da nije potrebna mobilnost. Današnja stolna računala kupuju se s većim ekranima (minimalno 22″) pa je ugodniji rad na velikom ekranu nego na malim ekranima laptopa. Kvalitetnije ekrane je moguće podesiti po visini jer je izuzetno bitno da Vam ekran bude u visini očiju.
Stolna računala koriste tipkovnice pune veličine dok laptopi imaju smanjene tipkovnice. Navedeni faktori utječu na erogonomiju pri radu na računalu što je i zakonom propisano. Stolno računalo možete pojačati ugradnjom jačih komponenti dok je to kod laptopa ograničeno.

Najvažnije, u slučaju kvara, na stolnom računalu je moguće zamijeniti samo neispravnu komponentu dok je kod laptopa isplativost zamjene određenih komponenti upitna.

Naša stolna računala konfiguriramo prema potrebama korisnika s jamstvenim rokom od 3 godine.

Pri kupnji prijenosnih računala sugeriramo proizvođače s minimalno 2 godine jamstva i prilagođenim poslovnoj upotrebi. Ne forsiramo i favoriziramo određenog proizvođača, ali ćemo Vas rado upozoriti na modele koji mogu biti problematični. 

Stolno računalo
Veličina ekrana
Laptop
Veličina ekrana
Stolno računalo
Podesiv ekran po visini
Laptop
Podesiv ekran po visini
Stolno računalo
Veličina tipkovnice
Laptop
Veličina tipk.
Stolno računalo
Nadogradnje i zamjene komponenti
Laptop
Nadogradnje i zamjene komponenti
HP-ink-advantage-3789
Brother-MFCJ200
Brother-laser-mono -HL-L5000

PISAČI I MULTIFUNKCIONALNI UREĐAJI

Općenito o  pisačim i vrstama

Odabir pisača za ured ovisi o Vašim potrebama dnevnog ispisa. Kupnja neadekvatnog pisača dovodi do visokih troškova ispisa i bržem habanju uređaja koji nije najčešće nije namijenjen za intenzivniji ispis.
U praksi se susrećemo da klijenti samoinicijativno kupe pisač zbog cijene, imena robne marke ili izgleda.

Idealno je da kupite pisač koji ima povoljan potrošni materijal, veliku brzinu ispisa, što duži jamstveni rok i kvalitetnu servisnu podršku.

Ako pisač zbog male razlike u cijeni ne zadovoljava ove uvjete, zaboravite ga, imati ćete veće probleme i troškove već par mjeseci nakon kupnje. 

Pisače dijelima na kolor i crno bijele te na inkjet i laserske. Današnji jeftini kolorci su mali inkjet pisači koji često dolaze kao multifunkcijski uređaji (printer,skener, kopirka) i koriste klasične patrone s tintama. Sljedeća kategorija su kolor pisači ili multifunkcijski pisači s većim tintama ili sustavom tankova koji se pune bočicama. Oni su vrlo povoljni za ispis i često uredi imaju barem jedan takav uređaj. Za veće obime ispisa i brzine koriste se laserski pisači. I oni mogu biti mono (crno-bijeli) i kolor. Pripazite kod kolor pisača, najčešća zamka je da je original potrošni materijal skuplji nego cijeli pisač 🙁
Slijedeća zamka je da kod nekih proizvođača tinte/toneri kod prilikom kupnje s pisačem nisu puni 100% nego manje, često samo 50%. 

Koji onda pisač odabrati?

Pri kupnji pisača sugeriramo proizvođače s minimalno 2 godine jamstva. Ne forsiramo i favoriziramo određenog proizvođača, ali ćemo Vas rado upozoriti na modele koji su nam česti gosti servisa 😉

  • Mikro korisnici (1-2 zaposlena), kuća ili “kućni ured”

Cijena jeftinih kolor pisača je od 33,18-59,73 €+PDV i namijenjeni su malom dnevnom obimu ispisa (od 5 do 10 stranica/dnevno) . Riječ je o malim, sporim pisačima za osnovnu upotrebu. 

  • Mali korisnici, 2-5 korisnika, manji uredi

U slučaju potrebe za kolor ispisom  manjeg dnevnog obima (do 50 str/dnevno ili oko 1000 mjesečno) preporučujemo kolor inkjet pisače. Najčešće su u tom segmentu multifunkcijski uređaji pa ćete samim time imati printer, skener i kopirku. Cijena takvih uređaja je oko 133 € +PDV.  Ako Vam nije potreban kolor ispis tada je dobro odabran mono laserski pisač odličan izbor. Cijena takvih laserskih pisača je od 92,91-199,08 €+PDV.

  • Uredi s više od 5 zaposlenih, dnevni obim preko 50 stranica

Ovaj segment zahtijeva centralni mrežni laserski pisač ili multifunkcijski uređaj za više korisnika uz eventualno dodatan brži inkjet kolor uređaj u slučaju da je glavni uređaj crno bijeli. Ovdje možete najviše pogriješiti pri kupnji jer je greška kupiti podkapacitirani, ali i prekapacitiran uređaj. Glavna smjernica je broj korisnika i dnevni obim ispisa. Podkapacitiran uređaj će Vam biti skup za ekploataciju zbog potrošnog materijala, sporosti uređaja, limitom radne memorije i ladice za manji broj papira, bržim servisnim intervalima zbog pretjeranog dnevno obima,..
Prekapacitiran uređaj je skup pri kupnji i tek nakon dužeg vremena postaje isplativ. 

Uređaji u ovom segmentu koriste tonere/tinte visokog volumena te su znatno isplativiji po stranici ispisa. Također zbog preporučenog velikog dnevnog obima ispisa su produženi servisni intervali. Ti uređaji koriste ulazne ladice za papir od 250-500 listova jer vjerujte kad počne više korisnika puštati ispis, brzo ćete morati dodavati papir. Ovdje već korisnici s više zaposlenih kupuju ili unajmljuju i tzv. kopirke tj. mrežne multifunkcijske uređaje koji imaju A3 veličinu ispisa, skeniranje prema svakoom korisnika posebno, itd.

dell-poweredge-t40-server
DELL-POWEREDGE-T140
Dell PowerEdge-R240

SERVERI (POSLUŽITELJI)

 Kome je potreban server?

Evo prvi primjer, imate više računala i npr. Synesis program? Naši kupci manjih servera su upravo ovi korisnici. Žele pristup Synesisu sa svih računala, žele siguran rad, backup podataka i pristup izvana. I to je to. Možda Vi koristite neki drugi knjigovodstveni program? Ok, nije problem-vjerojatno smo u ovih 25 godina i na njega naišli 🙂
Osim vrlo bitne činjenice da su podaci Vašeg cjelokupnog poslovanja ili poslovanja Vaših klijenata ( u slučaju da ste knjigovodstveni servis) zaštićeni jer se paralelno kopiraju na više diskova i backup uređaja, bitna je prednost da sve podatke sa računala Vaših zaposlenika konačno možete staviti na jedno centralno mjesto kojem mogu pristupiti djelatnici s ovlaštenjima unutar ili van tvrtke. U situaciji s Korona (Covid-19) virusom to je postalo vrlo tražena značajka.

Naravno da ima korisnika koji umjesto servera koriste klasično stolno ili još gore npr. prijenosno računalo. Koja je razlika? Server je projetktiran i testiran da radi 24/7/365, dok je stolno računalo namijenjeno 8- satnom dnevnom radu. Server ima tzv. serverske windowse za pristup većem broju korisnika, podešavanjeme ovlaštenja i hijerarhije pristupa dok stolno ili prijenosno računalo ima klasične windowse za jednog korisnika. Ako Vam je ovo nejasno, zamislite da Vaša tvrtka prodaje robu koju dnevno razvozite iz Zagreba prema Zadru, Šibeniku i Splitu. Vozite od 350kg robe pa na više svaki dan. Hoćete li koristiti dostavno vozilo ili osobno vozilo? 

grenke-najam-it-opreme
MikroTik-RouterBOARD-RB962UiGS
Synology-DS-220J
Ubiquiti-UAP-AC-LITE

UREĐAJI ZA PRISTUP UREDU OD KUĆE, MREŽNI BACKUP UREĐAJI  I ŽIČNO-BEŽIČNA RJEŠENJA

 Uređaji za pristup uredu od kuće

Riječ je o uređajima koji se spajaju na računalnu mrežu Vašeg ureda. U njihovim postavkama podesimo korisnike kojima želite dozvoliti pristup  u ured od kuće ili nekog drugog mjesta. Više o toj temi smo se raspisali u našem blogu.

Većina tih uređaja ima i napredna podešenja WiFI veze pa ćete moći kvalitetnije podesiti Vašu bežičnu mrežu ureda (znatno brži pristup, dodatne mogućnosti).

Mrežni backup uređaji (NAS)

Namjena mrežnih backup uređaja (NAS uređaji) je prvenstveno backup podataka sa servera ili svih korisnika na jedno centralno mjesto. Ovi uređaji koriste 2 diska za istovremeni zapis podataka a sve o tim uređajima saznajte na našim stranicama. Ove uređaje koristimo i u slučaju da klijent nema server, a želi siguran pristup podacima izvana.

Žično-bežična rješenja

Računala u uredu su povezana u računalnu mrežu. Povezivanje može biti bežično, žično ili kombinirano.
Bežino je u današnje vrijeme najjednostavnije uz uvjet da svi uređaji imaju mogućnost bežičnog povezivanja. Mana ovog načina je manja brzina od žičnog načina i potencijalna nesigurnost zbog slabijih lozinki wi fi mreže. Najkvalitetniji i najbrža razmjena podataka je žičnim načinom. Naš IT odjel Vam može postaviti žičnu LAN mrežu unutar Vašeg ureda, pa Vas molimo da nas kontaktirate na avrion@avrion.hr ili 013646375.

 

potreban vam je samo savjet ili konzultacija? tu smo za vas

KONTAKTIRAJTE NAS

Kako bismo Vam ponudili najoptimalnije rješenje za Vaš ured, kontaktirajte nas putem forme niže