Prvi problem može biti da je Vaša brzina Interneta iz nekog razloga drastično smanjena. Kako biste provjerili je li brzina odgovara brzini koju plaćate, otvorite slijedeću stranicu http://www.speedtest.net i pritisnite tipku „Begin test“. Nakon kratkog vremena pojaviti će se podaci o Vašoj trenutnoj dolaznoj i odlaznoj brzini Interneta kao i vremenu odziva. Prvo polje „PING“ prikazuje vrijeme odziva tj. koliko brzo Vaša veza primi odgovor nakon što pošalje zahtjev. Vrijeme odziva mjeri se u milisekundama i što je brojka niža to je bolje. Broj do 10 ms smatra se brzo, od 10-20 srednje brzo, sve više od 20 ms je sporo. Drugo polje je „DOWNLOAD SPEED“ i prikazuje Vašu brzinu preuzimanja sadržaja. Današnje ADSL veze su minimalno 2Mbit/s (mega bita u sekundi), a dostižu i preko 100Mbit/s. Što više Vam prikazuje to je bolje. Ako Vam je ovaj broj 0.01-0.10 ili slično tada Vam je pretraga Interneta nemoguća i morate kontaktirati pružatelja Internet usluge, iako bismo Vam savjetovali da prvo ugasite i ponovno upalite uređaj za Internet (router). Da ne zaboravimo objasniti i treće polje speedtesta, ono prikazuje „UPLOAD SPEED“ tj. brzinu kojom Vi šaljete sadržaj na Internet. Ta brzina je kod ADSL veze znatno manja nego „download“ brzina i u pravilu je minimalno 0.25Mbit/s. Ako je i ta brojka 0.01-0.1 tada je komunikacija s Internetom otežana.
Ako su Vam ove brojke korektne, ali stranice se i dalje vrlo sporo otvaraju tada može biti problem do Vašeg hostinga. Ako i oni kažu da je kod njih sve OK, onda nažalost imate problem s Vašom web stranicom. Možda ste na web stranicu postavili sadržaj koji nije optimiziran tj. prevelik je i zato se sporo učitava sadržaj. Također može biti da je u tijeku napad na Vašu stranicu čime je usporen pristup.