Avrion events&web&IT

KONTAKTIRAJTE NAS: 01/36 46 375

Organizacija eventa

PREDLAŽEMO, KOORDINIRAMO I KREIRAMO ZA VAS NAČINE INFORMIRANJA O VAŠEM EVENTU:

  • Izravnim kontaktom (opremamo i distribuiramo informativne materijale e-mailom i poštom, kontaktiramo putem pozivnog centra ili SMS-om ciljanu skupinu)
  • Tiskanim materijalima (prva najava, pozivi, konačni program, prijavnice, razni drugi tiskani materijali)
  • Internetom (dizajniranje, postavljanje i hosting kongresnih web stranica, ažuriranje stranica

 

STRUČNA I LOGISTIČKA PODRŠKA OD PROCESA PLANIRANJA DO REALIZACIJE SAMOG EVENTA

  • Kreiranje prijavnih obrazaca
  • Registracija sudionika (on-line registracija sudionika prilagođena vašem eventu)
  • Vršimo fakturiranje i naplatu kotizacija od sponzora i sudionika
  • Sve radnje vezane uz registraciju i korespondenciju sa sudionicima
  • Ažuriranje liste sudionika eventa
  • Dajemo redovna izvješća o stanju prijava, registracija, plaćanja i dr.
  • Zajedno s Vama kreiramo detaljan plan svih događanja i protokola, provodimo ga i kontroliramo
  • Primanje sažetaka i prosljeđivanje Stručnom odboru kongresa na ocjenjivanje
  • Uređivanje sažetaka po autoru, naslovu, metodi prezentiranja
  • Registracija i briga oko pozvanih predavača
  • Slanje potvrde primitka i potvrde uključivanja u program s točnim terminom prezentiranja i traženja informacije o tehničkim potrebama prezentacije
  • Komunikacija sa pozvanim predavačima i Programskim odborom
  • Tehnička podrška - ugovaranje kvalitetne i najsuvremenije kongresne tehnike po povoljnim cijenama
  • Organizacija ugostiteljskih usluga - pauze za kavu, ručkovi, svečane večere, ...
  • Tiskovni materijali - ugovaranje sa dobavljačima i koordinacija za vrijeme pripreme
  • Izrada završnog obračuna nakon kongresa
  • Dekoracija prostora (banner, pingvini, natpisi, cvijeće, pokloni itd.)
  • Nabavka kongresnog materijala (torbe, blokovi itd.)
  • Informacijski stol, registracijski stol s osobljem za vrijeme eventa
  • Koordinacija i kontrola izvedbe programa na odredištu

 

ORGANIZIRAMO I KOORDINIRAMO SLIJEDEĆE VRSTE EVENATA:

  • Poslovni eventi (konferencije, seminari, radionice, poslovni doručci i poslovne večere, simpoziji, sastanci zaposlenika odjela, prezentacije, regionalni sastanci, ...)
  • Promotivni/svečani eventi (gala večere i kokteli, lansiranje proizvoda (Product Launches), specijalni eventi, godišnjice / obljetnice tvrtke, božićni party-i, humanitarni eventi, promocije, sajamski nastupi, otvorenja,...)

 

ŠTO SVE MOŽE UKLJUČIVATI NAŠA USLUGA:

  • Planiranje i konzultiranje u odabiru mjesta i prostora održavanja eventa
  • Pribavljanje potrebnih promidžbenih materijala o destinaciji ili mjestu održavanja
  • Inspekcija destinacije i mjesta održavanja, kao i usluge za stručni i društveni program
  • Planiranje stručnog i društvenog programa zajedno s organizacijskim odborom
  • Rezervacija smještajnih kapaciteta za predavače i sudionike
  • Izrada i ažuriranje WEB stranice konferencije/eventa
  • Pomoć u odabiru vizualnog identiteta eventa
  • Izrada detaljnog financijskog plana
  • Koordinacija organizacijskog odbora i dobavljača