Ovdje ćemo Vam predstaviti Google Adwords oglašavanje jer je izrazito moćan marketinški alat koji nosi mjerljivu dobit.
ŠTO JE GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
Google oglašavanje je promocija Vaše djelatnosti na Internetu. Uvjet je da posjedujete web stranicu koju želite promocijom dovesti direktno do prvih pozicija pretrage. Ako se želite istaknuti na Internetu i promovirati svoju web stranicu kako biste povećali promet tada je Google oglašavanje optimalno rješenje za Vas.

PREDNOSTI
- dovodi korisnika koji ciljano traži neki proizvod ili uslugu na istaknute pozicije pretrage. Npr. ako tražite dostavu gableca, tada će Vam Google na vrhu pretrage prikazati preporučene oglase. Korisnici jednim klikom dolaze na Vašu stranicu i u slučaju da im je zanimljiv Vaš proizvod/usluga dolazi do kontakta ili kupnje
- imate točnu kontrolu troškova kao i pripadajućih rezultata, samim time možete pratiti koliko se povećao broj posjetitelja Vaše web stranice i koliko je posjetitelja klikom na oglas kupilo proizvod iz Vašeg webshopa
- sami možete određivati i uplaćivati proizvoljan iznos za oglašavanje ovisno o vašim mogućnostima
- za razliku od troška samog prikazivanja oglasa putem bannera na portalima, Vaš oglas se prikazuje besplatno, a naplaćuje se samo kada korisnik klikne na oglas; fer, zar ne? 🙂

POZICIJE OGLASA
Prilikom kreiranja Google Adwords marketinške kampanje mogu se izraditi oglasi za pretraživačku ili prikazivačku kampanju kao i nekoliko opcija za spoj te dvije kampanje.
Oglase u pretraživačkoj kampanji možete vidjeti na samoj Google tražilici kada pretražujete neki pojam, dok prikazivačka kampanja prikazuje oglase na raznim portalma (Youtube, domaći i strani portali,..) i prikazuju se u tekstualnom ili slikovnom formatu.
Pretraživačka kampanja ciljano prikazuje oglase koji su relevantni za traženi pojam samim time povećavajući mogućnost da Vaš budući klijent klikne baš na Vaš oglas. Primjer pretraživačke kampanje možete vidjeti na slici niže:

Vaši oglasi se mogu prikazivati na slijedećim pozicijama:
Google tražilica, 4 pozicije na vrhu i 3 pozicije na dnu stranice. Do ove promjene je došlo u veljači 2016. kada je ugašen stupac s oglasima koji se nalazio s desne strane u Google tražilici pri čemu su oglasi razmješteni na vrh i dno Google stranice.

CIJENA
u Avrionu se iznos google oglašavanja sastoji od od dva dijela. Prvi je iznos koji se uplaćuje direktno u Google kako bi Vaša kampanja krenula. Drugi dio je naša usluga kreiranja, mjesečnog vođenja i statistike kampanje. Minimalni preporučeni mjesečni iznos uplate za Google za mikro poduzetnike je 500,00Kn, a broj posjetitelja koji putem oglasa dođu na Vašu web stranicu ili webshop ovisi o Vašoj djelatnosti tj. ključnim riječima koje opisuju Vaše usluge ili proizvode (cijena ključnih riječi mogu biti od 20lp do nekoliko desetaka kn) . Drugi dio je naša fiksna naknada za kreiranje, vođenje i izradu statistike kampanje, a ovisi o nekoliko parametara pa Vas molimo da nas kontaktirate za detaljan izračun.
Na koji način se troši iznos uplaćen u Google?
npr. uplaćeno je 500,00Kn na Google.
Izrađuje se kampanja po ključnim riječima pretrage. Svaka ključna riječ ima određenu cijenu prikaza (cijene ključnih riječi su npr od 0.3-20kn, prosjek je nekih 0.5 do 12.00 Kn), a ako je ta cijena zadovoljena za prikaz na prvoj stranici tada Google tražilica na prvoj stranici prikazuje Vaš oglas. Za vrijeme dok se oglasi prikazuju Vaš iznos je i dalje netaknut. Klikom na Vaš oglas klijent se usmjerava na Vašu web stranicu i sa uplaćenog iznosa se skida iznos koji ovisi o ključnoj riječi pretrage.
Preporučujemo da web stranice koje namjeravate oglasiti digitalnim marketingom optimizirate kako bi ih tražilice lakše pronašle. Sve o optimizaciji web stranica pročitajte ovdje.